Anneeoluyorumm valla 2 hafta gelişim geriliği vardı tam bu hafta bebeğim topladı falan iyi oldu derken, ertesi gün ansızın kanamam başladı aZdı ama doktorumu aradım hemen gelmemi söyledi. Gittim ultrasonda hersey normal görünüyordu ama yatış verdi göndermem dedi tamam derken nst ye bağlandım ama orda bebeğin kalp atışlarının giderek azaldığını gördü çok acil şekilde sezeryana aldılar. Allahım korku panik aglama hersey birbirine girmişti ve seZeryan başlamıştı, bebeğim çok şükür sağ Salim doğdu suan küvezde 1 ay kadarda kalacak dediler, zor zamanlar geçiriyoruz ama bebeğimi alıp eve götüreceğim günü bekliyorum. O yüzden benim kızım erken doğdu inşallah güzel günler göreceğiz kızımla eşimle duam böyle.🙏🌸❤️