Tugce1910 30+1 haftalığım temmuz sonu ağustos başı doğum. Eksiklerimiz var haftaya inşallah tamamlıcaz sonrada yıkama ütüleme inşallah. Büyük şeyler ablamızdan var o yüzden ufak tefek şeyler kaldı. Çatı ağrımız çok oluyor, sürekli hareketliyim hareketsiz kaldıkça daha çok ağrılarım artıyor sona yaklaşıyoruz inşallah, uygulama son 69 gösteriyor ama ne zaman doğar Allah bilir..🥰 sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz..🤲🏻