Elifnev
merhaba
sorunuz cok kritik. Herkese göre değişiyor. Bazısı 10 tane de olsa normal dogururum önceki cocuklarımda hemen doguruverdim diyor
bazısı 10 tane doguracaksam 10 unu da sezeryan olurum hiç agrı sızı cekmedim diyor.
kendime geleyim. Planlı sezeryan istiyorum tercihen. Belki kemik ve vücut yapım normale cok uygun, belki normali secsem 2-3 saatte dogumumu gerçekleştireceğim; 8 santim acıklıgım varmıs hiç sancı hissetmedim diyenlerden olacagım.
ama ya tam tersi olanlardan olursam.?
bebegimi vakumla cekmek zorunda kalırsalar, kalıcı hasar oluşursa, vajinam cok genişlediğinde cinsel isteksizlik artı idrar kacırma problemi yasarsam, ya kesim ve dikişim cok fazla olursa .?? Bu risklerin hangisi sezeryanda var.? Hiç biri. Bende risk almak istemiyorum.
sezeryanda herkesin şikayet ettiği maksimum dezavantaj baş bel boyun agrısı . Olursa kucak acarım ona valla diğef olumsuzlukları düşününce.
tabi bebek için en sağlıklısı mühim ancak annenin saglıgı ve psikolojisi dr kesinlikle önemli o bebege anne bakacak . Ben dogumdan sonra bitik bir halde bebegimi kucagıma almayı değil dinç bi şekilde onunla ilgilenmeyi bebegim için daha yararlı buluyorum
sonuc olarak en iyisini sen kendin bileceksin💐