Elifnev çok teşekkür ederim yorumun için 🙏🏻 tabiki normal olan doğum daha avantajlı daha iyi en azından sonrasında dhaa rahat ediyordur insan inşallah bende gönül rahatlığıyla artık karar vermek istiyorum sezeryanda olsa normalde olsa ama kararsızlık Belirsizlik daha da kötü en azından kararımı, versem kendimi ona göre hazırlayabilirim ama yok bi gün sezeryan bi gün normal öğlenleri çekimser🤣