okunmusciklet Suni sancıda bebeğim küçük oldupu için çok zorlamadı doktorum,ama şöyle,bebeğin kalp atışlarını takip ediyorlar ve sancılara ne tepki verdiğini gözlemliyorlar eğer sıkıntılıbir durum olursa yani kalp atışlarında bir anormallik görürlerse kesiyorlar zaten.Bizimkinde bebek normal devam etti yani strese girmedi ama çok küçük olduğu için riske girmek iatemedi doktorumuz,tansiyon problemim de vardı çünki.Yine de hee türkü doğuyor nihayetinde ,sağlıklı olsun da çokda önemli değil,ama yine de 10 gğn çekeceğim sıkıntıyı yarım gün çekmeye razı olurdum:)Tabi normal bir normal doğum söz konusu ise geçerli söylediklerim:)