Semrakrbck biz de bi aylığız hem kundağa sarıp hem de battaniyesini örtüyodum orta kalınlıkta ama onda bile terliyo ve kısa uyuyodu sadece kundağı örtüyorum üzerine rahat uyuyor, şapka kullanıyorum hala. Örterken dikkat ediyosun dimi canım bişey örtülmez bebeklere derler Allah göstermisin boğulma riskine karşı