Semrakrbck Bebeğim daha 8 günlük ben beşikte yorganla kafasında bereyle yatırıyorum ama her çıkarttıgımda terlemiş oluyor şimdi de terlemiş üstünü değiştirdim bunu nasıl dengede tutacam
Dolunayyy Semrakrbck kafasına bi şey taksam terliyo takmasam burnu tıkandı kafasını usutmussun diyen var bilemedim ki. Evin içi 26 27 derece genelde. Kimisi cocuk bu senin gibi olmaz hemen üşür sıkı giydir diyo kimisi de zaten sıcak acik giydir üşümez diyo. Bende şaşırdım nasıl denge kuracağımı 🥺 çok şükür 37 gunluguz
midekoruyucu Semrakrbck yorgan çok olmaz mı havalar iyice ısındı aslında, beresini gene takıp biraz daha ince bişeyler örtmeyi denediniz mi
_gmzee Semrakrbck yorgan 2 yaşına kadar önerilmiyor, yapmayın o kadar ağrılık vermeyin bebeğin vücuduna. Eğer yoksa evinize bir termometre alın oda sıcaklığına göre giydirin bebeğinizi. Bu havalarda iç zıbın üstüne bir kat elbise ve penye battaniye yeter bence. İsilik olur bebeğiniz. Üşüyüp üşümediğini ensesinden kontrol edip ona göre hareket edin. Ama önceliğiniz bir termometre olmalı 😊
plakayerli Semrakrbck yorgan mı😬 kundak yapıp üstüne başka bir şey örtmeden yatırırım diye düşünüyorum. Örtmek tavsiye edilmiyor tulumla filan uyutun deniyor
Semrakrbck Dolunayyy valla bende şuan öyleyim ama yorganı kaldırdım artık zaten çok kullanmıyordum bere biraz daha kalsın çünkü bizim ev biraz soğuk oluyor
gizemdogan Dolunayyy en fazla 24 derece olmalı. 24 dereceden fazla olunca da burun tıkanıklığı yapıyor. Tecrübeyle sabit 🤦
Ata20 Dolunayyy bizde 37 günlüğüz ben normal kısa kollu giydiriyorum şapka 20 günden sonra hiç takmadım üzerinede gece uyurken ayak kısmına bi müslin örtüyorum çok sıcak rahatsız eder bebeği
Dolunayyy Semrakrbck yorgan yerine nohut battaniye örtüyorm üstüne ince zaten a101den almistm sanırım
midekoruyucu Semrakrbck bi de öyle deneyin bakalım 🤗 deneme yanılma hangimiz anamızın karnında öğrendikki 🤗
Dolunayyy Cilekkz-22 😁😁 insallah ogrenicez en ince detayına kadar da iste hasta olmasın bi yeri ağrımasın diye kim ne derse dusunuyo insan 🙄
Redpepper Merhaba öncelikle küçük bebekler için yorgan ve yastık kullanmak tehlikeli o yüzden yorganı kullanmayın, bebekleri ilk doğduklarında siz ne giyiyorsanız ondan bir kat fazla giyecek şekilde giydirin yeterli gelecektir
Dolunayyy gizemdogan 24 derecede ben üşür gibi oluyorum 🙄 sıcağa alıştığım için sanirsam . Bi de bizim memlekette hickirdigi zaman aha bebek üşüdü derler. Su an oldugum ilde bebegin midesi ve kendi büyüdüğü için hickirir diyolar. Bilginiz var mı 🤔
Yeppudaa Semrakrbck bere yerine tulpent denediniz mi kafasını hafif örtün. Çok sıcak havalar .bende Ağustos ta doğum yapcm nasıl olck bilmiyorum .🤷🤦
gizemdogan Dolunayyy hıçkırmak midesini büyütüyor derler, bizim ki hıçkırdıkça midesi büyüyor kuzunun diyoruz
Serapveminikleri Semrakrbck bere çok sıcak cnm yaz bebeği için sadece zıbın alt üst ve ince penye battaniye yeterli 🙏
Esra_42gunindi Semrakrbck canım yenidoğan bebekler için geçende bi doktordan dinlemiştim haliyle bizden çabuk üşüyebilirler. Sen evde kısa duruyorsan bebeğe uzun kollu sen uzun kolluyla duruyorsan bebeğe uzun kollunun üstüne bi ceket yelek olmalıymış yani biz evde nasıl giyinip neyle uyuyorsak bebeğe bi tık fazlası lazımmış