Ben içiyorum tamam kabul ediyorum içmesem çok güzel olacak vicdanım sürekli içme içme diyor ama elimde değil. İradeli bi insan da değilim irademe sahip çıkamıyorum nerden baksan bi paket bitiyor. Bütün hamileliğim boyunca çevremde ki herkes kınadı son 20 gün kaldı kızımı kucağıma almama İnan bi süre sonra insanların ne dediğini duymaz oldum. Şimdilik bi sıkıntımız yok kızımla doğduktan sonra MR olur bilemiyorum ama insanların sürekli aptal aptal yorum yapmasından çok sıkıldım. Senin kararın sana kalmış bişey bence insanlara sorma bu konuyu çünkü sadece eleştiriye maruz kalacaksın hakkımızda hayırlısı olsun 😌