Esrasafak34 canım içenler zararı olmadığı için içiyor değil ki. Zararı olduğunu bile bile dayanamıyorlar sadece ve hiç biri de zararsız olduğunu savunmuyor çünkü herkes biliyor ne kadar zararlı olduğunu ve hepsi bırakmak istiyor zaten. Siz hazır bırakmışsınız biraz daha dayanın zamanla isteğiniz geçecek dikkatinizi başka yöne yönlendirmeye, başka şeyler düşünmeye çalışın bence. Ben de içiyordum hem de tiryakiydim gerçekten . Ve bıraktım çok şükür. Şuan son ayımdayım içim huzur dolu bu konuyla alakalı 🙏🏻. Belki Allah korusun bebeğimin yine bir rahatsızlığı olabilir ama en azından benim içim rahat olacak. İleride Allah korusun bir rahatsızlığı olsa Sizin yüzünüzden olmasa bile benim yüzümden mi oldu acaba diye düşünmek bile bir anne için kahredici. Hiç bir şey olmayacaksa bile vicdanınız rahat olacak bundan daha önemlisi yok bence. Rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah❤️