Esrasafak34 Zararı muhakkak var, 6. ayımdayım içmedim bıraktım bende şimdilerde tek tük içiyorum. İnşallah hiç içmezsiniz, başkasının problem yaşamıyor olmaması sizinde yaşamayacagınız anlamına gelmez. Bende çok zorlanmadıkça içmiyorum, çok canım çektikçe bazen yanımdakinden çekiyorum bazen 1 tane yakıyorum.