Ben içiyorum bırakamadım.Ama bırakabilmeyi çok isterdim.İçiyor olmak bebeğini düşünmeyen anne yapmıyor beni.Kimsenin ne dediği umrumda değil şahsen.Keşke bırakabilsem keşke içmeyebilsem.Azaltabildiğim kadar azalttım en düşük nikotinlisini aldım yinede zararlımı zararlı.Bırakmışsınız hiç başlamayın evladınız için çok güzel birşey başarmışsınız 🙏🏻