zeynepemiromer siz dediğim kitabı kesinlikle okuyun. Bir laf vardır iyi düşün iyi olsun diye. Siz hep iyi düşünün. Pozitif doğum hikayelerini izleyin “ benim de doğumum böyle olacak.” Diye kendinize telkin verin, kendinize güvenin ve inanın. Sancılardan korkmayın, savaşmayın. Onu kabul edin ve bebeğinize kavuşmanızın bir yolu olarak görün. İnsanların ağzı torba değil maalesef büzemiyoruz. Sürekli negatif konuşmasınlar olmuyor gerçekten. Bir insanı korkutmaktan ne keyif alıyorlar anlamıyorum.