Gokcenuroztan Suni sancı ile sıfır açılma ve silinme ile ve hatta bebekte kanalda değildi devlet Hastanesi’nde doğum yaptım yine şükür hamileyim ben yine normal istiyorum . 5 saat bı aralikl gelen sancinoluyor rabbim yardım ediyor zaten sonra çatala sonra zaten doğum anı çok kolay ilia hissi geliyor sadece ikiniyorsun sancı geldikçe karın ağrısı gibi düşün bebek başı çıkınca tamam bitiyor herşey ayağa kalkıp odana gidiyorsun . Kesi falan korkma iğne vuruyorlar zaten çıkınca o ignede aynı popona vururken nasıl cız eder o yyani kenara zaten vuruyorlar ben kesiği dikişleri duymadım bile