baby_mama sezaryende de kötü tecrübeleri olanlar var normal doğumda da. Yapılan normal doğumların %100′ü harika geçmiştir, sezaryen %100 acılı ve kötüdür diyebilir miyiz? Bence kimse yaşamadığı bir şey için iyidir kötüdür diye ahkam kesmemeli, herkesin kendi kararı. Her ikisi de doğum, her ikisinde de önemli olan şey bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almak. İsteyen kendi isteğiyle sezaryen olur, isteyen son gününe kadar normal doğumu bekler. Normal doğumda da yırtığı, çok fazla dikişi olan var ya da sezaryen olup ertesi gün ayağa kalkan da var. İkisini de genelleyemeyiz.