Mizgin2020 Ozll1 bu testin markası ne acaba prodoctor ise boşuna umutlanmayin derim aynısı benm başıma geldi adet oldum
Ozll1 Mizgin2020 testin markası miratech. Bn hep bu testi kullanmıstım bu aya kadar hc böle olmamıstı tabi bnde ck umutlanmak istemiyorum üzülmek istemiyorum hayırlısı olan insallah Rabbim nasio etsin inşallah isteyen herkese 🙏🏻
Mizgin2020 @Ozll1 yanlss anlamayın sakın beni bende 20. Ayima giriyorum olmuyor Prodoctor teste benmde böyle çıktı
Ellu Ozll1 hayirli ugurlu olsun inshallah cok güzel bi hanilelik geciriri kolay bi dogumla saglikli cocugunuzu alirsiniz kucaginiza😍🥰bende de aynen böleydi hatta ayni test gibi😄cok belirgin hatta silik olsa bile kaninizda hcg var demektir❤️❤️
Ozll1 Ellu inşallahh cok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için Rabbim nasip etsin isteyen herkese 🥰
Mizgin2020 Ozll1 hee iyi o zamn gözün aydın o testin ovulasyonunu almıştım eczaneci bana iyi bı test demişti inşallah bebeisin seninledir canim
AhahHbzhz Ozll1 hayirli olsun canim gözün aydın kan ver kesinlessin seninde aklında şüphe kalmasın ama benimde böleydi kızım 4 yaşında:)
Ozll1 EdaaaaN EdaaaaN adetimi 4 gün geçti normal gebelik testi yaptım ondada böle cizgi çıktı erken gebelik testi yaptım ondan daha net bölw çıktı
Snmom Ozll1 ben hamileliğimi bundan kat kat silik çizgi ile öğrenmiştim. Bir bozukluk yoksa hamilesiniz kan testi kesin sonucu verecektir.
Sedaince Ozll1 bir ay önce yaptım bende aynı böyleydi gebelik çok yeniyse ikinci çizgi silik çıkıyor hayırlı olsun hamilesiniz 💕
Sakinem212 Ozll1 pazartesi sağlık ocağına gidp kan ver tam öğren ne kadarlık olduğunu ona göre doğum doktorunuza gidersiniz keseyi görmek için tebrik ederm.