Ozoo1 Ozll1 hayırlı olsun var bence benimde böyle çıkmıştı 3 haftalık hamileydim öğrendiğim de kan testi ver hemen takip edilebilir 2 gün de 1 ben öyle yapmıştım erken olduğu için kese gözükmeyebilir
Ozll1 Ozoo1 pazartesi günü gidicem inşallah bi tane daha testim var onu yaparım pazar günğ bakalım nasıl çıkacak, ama suan aynı adet olcakmısım gbi hafif agrım var oluyo mu ilk zmaanda
Ejce Ozll1 Sağlıklı bir gebeliğiniz olsun inşllah , ben de bu testi adetime 3 gün kala yaptım hayalet çizgi oluştu, merakla bekliyorum. Sizin adınıza çok sevindim.