Bahar27 Ben de yeni hazirladim bol bol koydum. Sezaryan olacak belli belki fazla 2 gunden fazla kalinir diye sanirim buraz doldurdum.
Bebek icin;
2 tane 10 lu hastane cikisi
3 tane alt ust takim
2 tane tulum
4 tane eldiven
2 tane patik
5 cif corap
20 tane bez
2 paket islak mendil
1 tane alt acma bezi
2 muslin ,1 penye ,1 yun battaniye
Emmesse falan diye biberon
1 tane havlu ( yikayabiliyorlarmis)
Kendim icin;
2 tane alt ust ondej dugmeli pijama takimi
1 tane elbiseli pijama takimi
3 cift corap
1 tane cetik ( sezaryan sonrasi coj usunuyormuş)
8 tane gogus pedi
1 paket depend
1 paket normal.ped
4 tane kulot
2 emzirme akleti
2 emzirme sudyeni
1 takimda hastaneden cikarken giymelik esofma
1 tanede hirka koydum.
Cop poseti, kolanya, islak mendil , atistirmalik biseyler , rezene cayi ve sut yapsin diye kuru dut koydum
1 tane yuz havlusu
Eşim icinde 1 takim esofman ve fazladan tsort corap camasir koydum.
Ben biraz abartmis olabilirim su an dolu dolu 2 valiz yaptim🙄