Yagmur515253 Krizantem_ süt pompası koymusunuz ama biberon koymamisiniz sanırım . Mama ve termos da alın 10 liralık küçük su isiticilardan da alsanız olur ilk sıralar foşur foşur akmaz sanırım süt minik aç kalmasın 😊
Krizantem_ Yagmur515253 Sut pompası biberonlu ya ayrıca biberon koymadım ve biberon kullanmayı düşünmüyorum. Mama gerekli olursa alacağım hastane bahçesinde 2 eczane var :)
midekoruyucu idiloska öyle yapıcam en kısa zamanda bi gün yıkarım hepsini öbür gün de ütülerim biter 🤗 çok büyütmüyorum gözümde 😁
Mom626 FERBU marketlerde var canım e bebektede var hemen hemen her yerde var mesane pedi diye yazar üstünde