Dry35 😀😀😀😀 canım ya inan bende tiryakiydim kahvenin sabah uyandım mı ilk iş kahve içmekti ama bebiş sağolsun ara vermiştim bulantılarım geçince her gün günde bir fincan içtim napim. Hele doktor bol sade kahve tüket deyince resmen eteklerim zil çaldı 💃 💃 tüm gün içtim. Sen at çantaya içersin kulaklarım çınlarsa bende senin andığını düşünürüm 🤗🤗