Kesinlikle içmeyin bu konuda net olun,biliyorum çok çok zor. Ben de ilk zamanlar içtim günde 1 tane içiyordum ama bunun sayısı da olmaz vicdan rahatlatmaktan başka bişey değil çünkü. Erken doğum riskim oluştu onun öncesinde bırakmıştım neyseki, şuan zorluyormu evet zorluyor inkar edemem ama buna mecburuz, bebişlerimizi düşünelim, ufacık bi zarar görse bu yüzden vicdan azabından ölürüz bunu düşün ben böyle düşünüyorum biraz işe yarıyor. Doğumdan sonra keyifle kahve sigara yaparız 😌