Kızlar ben de hamileliğimi öğrenmeden önce içiyordum ama çok şükür bıraktım. Bebeklerimde bir şey olursa diye çok korktum. Allah korusun doğduklarında “çocuğunda şundan var sigaradan kaynaklı” derlerse vicdan azabı çekerim. Benim annem bana hamileyken günde 2-3 tane içiyormuş ve benim iki kulağımda da yüksek oranla duyma kaybı vardı küçük yaşta tüp kullandığım için geçti ama geçmeyenler de var. Nolur yapmayın, bir süre kullanmayınca canınız çekmiyor gerçekten.