Bırakan biri olarak yasırgamaya gelmedim 😊
bende bırakamadım arkadaşlar çünkü ne tiksinme ne bulantı hiç şikayetim olmadı. Ne zaman 19 haftalık olduk,kızımın hareketini tekmelerini hissettim anca o zaman bırakabildim. Hatta eşimden bile gizli gizli içmiştim o bıraktım diye biliyordu. Şimdi sizin içiyorum diye stres yapmanız da etkiler, belki benim gibi hareketlerini hissetmeniz gerekiyodur