3MelekAnnesi3 Nur000 benimde plesanta asagıdaydı tamamen rahmi kapatıyordu cnm suan 1 2 cm yana kaymıs az daha kayarsa normal olur dedi doktor
Nur000 3MelekAnnesi3 benim 20 haftadan beri hiç yukarı kıpırdama olmadı maalesef neredeyse 30 haftalık oldum hâlâ asagida, doktorum zor yukarı çıkar artık dedi 1 ay sonra kontrolüm var hâlâ asagidaysa sezeryan tarihi verecek
3MelekAnnesi3 Nur000 hmm anladım cnm inşallah o 1 ayda hemencik yukarı cıkar bakarsın 😊kanama agrı sızı yasadınız mı birde sizde de alt tarafınıza Baski oluyor mu
Nur000 3MelekAnnesi3 13 haftalikken ufak bi kanama olmuştu. 25 haftalikkende ağrılar yoğun baskılar yaşamaya başladım magnezyum aldım geçti 🌼 hakkımızda hayırlısı olsun 🤲
3MelekAnnesi3 Nur000 Amin inşallah canım bende de cok baskı oluyor istemsiz bazen ortamı tutasım geliyor acı veriyo bana da bide 14 aylık oglum var haliyle kaldır indir yapıyorum bakalım sonuc ne olur bizimde bilemiyorum hayırlısı olsun
dlnyny 3MelekAnnesi3 37yi görmenize de az kalmış ama zamanında sağlıkla gelir inşallah annesi hiç korkma😌
Gonul_enes 3MelekAnnesi3 benim 3.hamileligim benim 2 yavruda 36.haftamin icinde dogdu muhtemelen bu bebisim de erken dogacak oyuzden 100 gunun altinda diyelim benim bebegede :)) ikisi normal dogum ama bunu sezeryan istiyorum cumki tuplerimi baglatmayi dusunuyorum arkadasim
3MelekAnnesi3 Gonul_enes hmm o zaman en güzeli sezeryan tekrar tekrar ameliyat ol aktan daha iyidir hakkınızda hayırlısı olsun cinsiyet leri nedir cocukların 😊