3MelekAnnesi3 Kevser45 Amin inşallah bende 37 haftayı görsem rahaglıcam ondan sonra ister gelsin ister beklesin ama suan 1 gün 1 gün eksildikçe mutlu oluyorum oh Bi gün daha gelişti diyorum riskimiz var her an ne olur belirsiz 😔
3MelekAnnesi3 Gonul_enes ayy sizinle de baya yakınmısız dogum sekliniz belli mi 2 cocuk sanırım fotograftan anladıım kadarıyla 😊
Gonul_enes 3MelekAnnesi3 benim 3.hamileligim benim 2 yavruda 36.haftamin icinde dogdu muhtemelen bu bebisim de erken dogacak oyuzden 100 gunun altinda diyelim benim bebegede :)) ikisi normal dogum ama bunu sezeryan istiyorum cumki tuplerimi baglatmayi dusunuyorum arkadasim
Alyaesmaa 3MelekAnnesi3 114💕 Zaman geçmiyor geçmiyor diyordum ama doğumun yaklaştığı aklıma gelince dursun içerde çıkmasın diyorum bu kezde😂
3MelekAnnesi3 Alyaesmaa ahah dogum en kolayı bacım en geç 1 haftaya toparlanıp rahata eriyorsun hamilelik 9 ay boyunca her dönem rahatsız oluyorsun yaa ilk 3 ay kusma bulantı bas dönmesi vs sonraki dönme agrı sancı batma oturamama kalkmama yatamam 😂
Haticekuce Son 21 günüm kaldı benimde hayırlısıyla gelsin daha yarın alış verise çıkacak kıyafet için kendim icin son dakkaya bıraktık biz alış verişi bu hafta bez ıslak mendil biberon emzik tek aldım 🤲❤️
3MelekAnnesi3 Haticekuce agırlasmadıysan en güzelini yapmıssın canım baka baka geze geze yaparsın hem dogumda yaklastıkca yürümek cok iyi gelir sana 😊
Menfiye_01 3MelekAnnesi3 aslında bu haftalarda evet risk bıtıyor ama bu sefer dogum stresi oluyor nasıl olcak ne zman olcak dıye benım suan hersey normal dogum olarak gozukuyor 10 gun sonra tam netlescek ınsallah
3MelekAnnesi3 Menfiye_01 hadi hayırlısı olsun hakkınızda benim ilk dogum normal olmustu bunda plesanta rahmi tamamen kapatmıştı yeni yeni cm olarak yukarı cıkmıs doktor az daha cıkarsa huda normal olur deid bekliyoruz bakalım 😊
SMMM123 3MelekAnnesi3 33+4. İnanılmaz agirlastim bide üç yaşında oğlum var. Çok zorlanıyorum artk. 😢 Allah a şükür ki eşim çok destek her konuda
3MelekAnnesi3 dlnyny inşallah öyle olur bacım 37 i görüyüm ondan sonra rahatlarım nede olsa risk bitti sükür gelse de olur gelmeaede derim ama suan 1 gün gece ohh 1 gün daha büyüdü diyorum 😊
3MelekAnnesi3 Nur000 ayy sizinde az kalmıs yaa agustos annesi mi olcaksınız 😊dogum sekli belli mi acaba
dlnyny 3MelekAnnesi3 37yi görmenize de az kalmış ama zamanında sağlıkla gelir inşallah annesi hiç korkma😌
Nur000 3MelekAnnesi3 normal doğum olursa ağustos olacaktı. Ama plasenta aşağıda olduğu için sezeryan olacağım o yüzden temmuzda doğum olacak nasipse 😊
Shyla91 3MelekAnnesi3 Benimde 104 günüm kalmış şimdiden korku sardi beni de.🙄,kuvezsiz sağlıkla kucağına alırım inşaallah 🤲
3MelekAnnesi3 Nur000 benimde plesanta asagıdaydı tamamen rahmi kapatıyordu cnm suan 1 2 cm yana kaymıs az daha kayarsa normal olur dedi doktor
3MelekAnnesi3 SMMM123 evet cocukla inanılmaz zor oluyor benimde 14 aylık oglum var tek dinlendigim zaman o uyuyunca oluyor