3MelekAnnesi3 Cansu13 bizimde net belli degil smdilik cnm bas geliş ama plesanta önde doktor 1 2 cm yukarı cıkarsa normal olur beklicez 30 haftaya kadar dedi bakalım 😊
Cansu13 3MelekAnnesi3 Allah hayırlısını versin kuzum sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 🐣
3MelekAnnesi3 Gonul_enes hmm o zaman en güzeli sezeryan tekrar tekrar ameliyat ol aktan daha iyidir hakkınızda hayırlısı olsun cinsiyet leri nedir cocukların 😊
3MelekAnnesi3 Merinosunannesii inşallah bacım inşallah yaa riskim var 1 gün eksikse oh Bi gün daha gelişti büyüdü diyorum sukur diyorum 37 e gelsem bu kadar düşünmem risk ortadan kalkar
Selenaslan01 110 günümüz kaldı bizim de kızıma kavuşmaya Allah’ın izniyle 😍 Rabbim hepimize sağlıcakla dogumumuzu yapıp , sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😌
Adaaa34 3MelekAnnesi3 100′ün altına düşünce çok çabuk geçiyor.Bende böyle bir posta son 100 yazmıştım şimdi son 17,tabi 17 gün geçmiyor😄🙏🏻 inşallah sağlıkla gelir yavrularımız💙