Zumra_genc Anne ve babanın evladı üzerinde en büyük hakkıdır isim. O yüzden anlamlarını arastirip koyulması daha eftaldir. Naçizane fikrim tabiki. Mesela bulut, poyraz, Leon bunlar çok dikkatimi çekti. Evlat izerinde hakkınızdır. Çok dikkat etmek gerek. :)
Aylin2011 Zumra_genc Aynen katılıyorum dediklerine kızlarımız adı Ayşenur ve Zeynep ikizlere hamileyim bakalım cinsiyetleri ne olacak olurlarsa Zehra, Amine,Mustafa, Mehmet, Ömer bu isimlerden koymak istiyorum.
Armindia Zumra_genc Bulut isminde ne varki? Güneş yağmur damla çınar rüzgar deniz gibi gibi birçok doğa isminden yalnızca birtanesi ? Poyraz isminde ne var ? Oda öyle.. illa herkes ahmet mehmet abdullah hamza koymak zorunda değil
Kivircikk NurKeles daha öğrenemedik biz ama erkek olursa’ Aras" katicaz babamın soyadı 🤭 kız olursa ben Lina düşünüyorum ama daha karar veremedik Lina isminde eşimle 🤣
Mervesngr71 Benim oğluşumun ismide Poyraz Aras olacak Allah izin verirse. Poyraz babasının istediği Aras’ta benim istediğim isim 💙👼
Cimen_1409 NurKeles erkek olursa demir aren (demir kızlık soyadım🤭)Kız olursa ablası Hivda diyor bakalım
Kivircikk Cimen_1409 yaa ne güzel ben düşünüyordum katsam mi acaba diye erkek kardeşim ben katicam yeğenimin ismini dedi Aras kat dedi eşimde hoşuna giti Aras olucak tabi erkek olursa 🤭🤰🏻
Cimen_1409 Kivircikk hayırlısı inşallah bizde öyle diyoruz erkek olursa Demir Aren koyarız diye areni Ablası koydu kız olursada Hivda olsun diyo bakalım nasibimizde ne var sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebekleri
pnrysfdnz duygu_dag bende ayza lila koyacaktim bi arkadas anlami kötü dedi bende okudum vazgectim ayza dan 😢
Derya1503 Asya 🌸 olsun istiyoruz ama yanına başka isim getirelim mi diye kararsızız 😒 güzel bi isim bulursak 2 isim koymak istiyorum. Asya’nın yanına yakışan isimler varsa fikirlerinize açığım lütfen yazar mısınız ☺️🌸
ayse-huseyin16 Derya1503 Bizde Asya düşünüyoruz bence yanına bir isme gerek yok zaten çok hoş bi isim 🌸