hazaltolga1 NurKeles cinsiyeti belli değil ama erkek olursa kesin olarak düşündüğümüz bir isim var fakat kızda seçenek çok 🤭🙈
Dogu Fatos_teke46 bende aynı ismi düşünüyorum sadece yabancı ismi gibi mi geliyor kulağa ona takıldım
Ebru1984 akdasrabia benimde oglum olacak allah nasip ederse. Asil ve dogukan düsündük. Ama hala 100de 100 belli degil
Mercimek26 37+3üz. Hala tam olarak ismimiz belli değil. Eylül mira düşündüm bugün eşim mızmızlandı biraz. Artık isimsiz olsun 18 yaşına gelince ismini kendi koysun diye dalgaya vuruyoruz 😂
Ebruali Mercimek26 okuyunca bizi gördüm sizde 😀😀 bizde 37 haftalığız hala karar veremedik artik bende dalgaya vuruyorum büyüyünce kendi seçip koyar ismini diye 😂😂😂