NurKeles CanTürk olacak esimin babasinin anisina 13 yil olmus vefat edeli bende bir oglumuz olursa babanin adini koyariz dedim carsamba gunu ogrendim oglum olacagini babaanneye esimin annesine amcasina vs soyledik hepsi agladilar bir yan sevinc bir yan huzun kolay deil babaannesi esimin oglum vefat etti ama adi torununda yasicak dedi bende cok duygulandim buyuklerin gonul rizasini almak cok guzel onlardaki o mutlulugu huznu bir arada gorunce dedim fatma guzel is yaptin vesselam dedim