Ezgi81
Mesajın bana tercüman olmuş . Ben 40+3 oldum şu an sancı az var Dr ilk bebek olduğu için sezeryan dedi tabi doğumu da bekliyor şancin olursa bakarız duruma yoksa bi plan çizeriz dedi en son sezeryana alırım dedi ve iki devlet Dr aynısını dedi Çarşambaya gün aldım anestezi işlemlerim hazır olacak . Deli gibi normal doğum iştedim hayırlısı buymus. Oğlumunda gelmeye hiç niyeti yok 😊 Rabbim hangisi hakkında hayırlısı ise o olsun . Ben Dr yanında çıktığım da ağladım hala da kötüyüm biraz ama nasipden öteye gidemeyiz. Rabbim bunu nasip etmisse hakkımda tek duam kolaylastirsin sağ salim kurtulmayı nasip etsin . Herkese hayırlı güzel doğumlar nasip etsin inşallah