Ezgi81 benim doktorumda cok kilo alma yuruyus yap normal olsun diyordu son zamanlarda bebek 4 kilo civarinda olunca omzu takiliyo riske atmak istemiyoruz hersey musaitse tabiki normal ama kosullara bagli bebek 4 se sezryan yapariz dedi kendisinin bebegide 4150 dogmus sezeryan olmus yani doktora guvenmek lazim bazi doktorlar gercekten hemen sezeryan diyolarda belki doktorunuz haklidir sahsen ben bu konuda doktorunuda tanidiysan ona guven diyorum