Emregizem Ben hep pamuklu büyüüük büyüüük beden normal iç çamaşırlarını giyiyorum.Göbek altı olanlar da rahat edemiyorum göbeğimi tamamen kaplayan külotlarda midemi sıkıştırıyor.Göbeğimi yarı kapatan ancak extra bol çamaşır alıyorum ancak onlar rahat oluyor hatta büyüdükçe onlar bile bacak aralarımı falan sıkmaya başladı .Zaten xxl falan alıyorum rahat edebilmek için sanırım bi x daha atacağım.O kadar kiloluda değilim şuan ama bacak aralarımı sıkınca direk beden büyütüyorum 🤷🏻♀️