Emregizem hamilelikte kadın gibi
hissetmememi sağlayan bi diğer detay: iç çamaşırı. Doktor önerisiyle mantar önlemek için pamuklu çamaşır kullanıyorum. Üstünde desenler olunca daha sevimli olmuyor. Bir de kenarlarının pantolondan belli olması var ki ona hala çözüm bulamadım, uzun bluzlar giyiyorum. Hayatta en nefret ettiğim görüntü pantolondaki çamaşır izi olabilir çünkü.
Üst çamaşırda rahat modeller son derece estetikten uzak. Emzirme çamaşırı aldım, en azından o danteli biraz da, nefret etmiyorum.