meltemom Ben de İsveç’teyim burada da var o normal doğum takıntısı, ilk iki çocuğum normal doğdu fakat ikincide çok sıkıntı yaşadım hem doğumda hem doğum sonrasında o yüzden ikizlerimi planlı sezaryen istediğimi söyledim umarım son dakika yok olmaz falan demezler, diyemezler 🤷🏻♀️