Peri-han Nur-98 bulantıya en iyi gelen şey mideyi boş bırakmamak, az az sürekli yemeyi dene. Ben gece yatmadan 1 bardak süt içiyorum sabahta hemen kraker bisküvi falan yiyiyorum. Kek yapıyorum bir dilim alıyorum. İkiside erkek 🥰
Tekyumurtannesi4 Ozlemozkaner şuana kadr iyi cok şukür kan akımlarıydı onemli olan onlarda sıkıntiyaşamadk her hafta premetolojiye gidiyorum kontrole.ilk aylarda bulanti cok oldu bebekler iyi olsun onlar önemsiz
Tekyumurtannesi4 elfcaglar1 ayni korku ve endişeleri yaşadm 26dayiz inşallah sağlikla tamamlarz.perde varsa bi tik iyi diyolar bizdede var ondan çok şükür tek plasantadan beslendikleri icin cok sık konttoldeyim sizinde öyledir tek yumurtalar tek plasantadan besleniyolr
elfcaglar1 Tekyumurtannesi4 inşallah inşallahhhhh evet benimde tek plensentadan besleniyorlar kaç haftada bir gidiyorsunuz doktor bana üç ideal dedi ama bu haftalar için mi dedi bilemiyorum bir de size yolculuk falan yasak mı acaba
Ozlemozkaner Ogretmenanneyim bendede yok knama kesildi valla 14+3 oldk bugun ama ultrasona gorr daha ileri gidiyolar kendi haftam 14+3 bulantlarm kesildi 13 haftada iyim suanlk temmuzun 8 inde randevm var ayrintli ultrasona giricem 1 ay 18 gun sonrasna ramdevu verdi cok uzun geldi bana ama bekliycem galba
Tekyumurtannesi4 elfcaglar1 her hafta gormek istiyor bizim prematoloji doktoru.herangi bi yasak hic bisey söylemedi size yasak mi
elfcaglar1 Tekyumurtannesi4 benim okulum eve iki saatte o yüzden gidemezsin dedi işe bende ordan heralde yolculuk yasak dedim 😂😂😂 birlikteliği vs yasakladı yorma kendini dedi ilk gittiğimde en son gittiğimde de 8 haftalıkken her şey çok yolunda çok güzel yerleşmişler dedi Allah Allah benim erken haftalarda olduğu için mi üç haftada bir dedi acaba 😂 gerçi şu an organ gelişim döneminde olduğu için bekleyelim dedi 11. Haftaya randevu verdi
Tekyumurtannesi4 elfcaglar1 erken haftalar oldugu icindir tabi bn 16 fln her hafta gitmeye başladim 10 gunde gidiyordum basinda ama bn 8 haftalik fln gittim dr ye zaten oyle ögrendim ikizleri 11de fln rutin gitmeye başladm. Yasak bisey konusmuyor dr zaten tam bn sekretere söylerken duyuyorm bazi seyleri en son bi problem olup olmadigini soylüyor o kadr. Bir baska dr ye daha gitmeye firsatim yok
elfcaglar1 Tekyumurtannesi4 anladım çok teşekkür ederim inşallah her şey sorunsuz çok güzel ilerler 🌺 cinsiyetlerini ne zaman öğrendiniz doktorum bi ön tahminde bulunabiliriz dedi 10 haziranda
Tekyumurtannesi4 elfcaglar1 14 haftaligi gecmisti kesin soylemisti detayli utroson oldugu icin erken soylüyolr. İnşallah saglikla gecer zamanlar hepimizin🌸🌸