Allah hepimizin evlatlarını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin öncelikle annelik neden kutsaldır işte bu yüzden bence karnımıza düştüğünde yavrularımız zorluklar başlıyor ama öyle güzelki rabbim kimsenin emeğini sabrını boşa çıkarmasın .. benimde 25 haftalık olduk biri kız biri erkek :) yarım rahimliyim rabbim bu haftaya kadar muhafaza eyledi inşallah vakti saati gelene kadarda muhafaza eylesin 🥰