Tintintinimini Biz de bugün öğrendik erkek bebiş geliyormuş takipteyim konuyu Ahmet Emir ismine sempatim var ☺️
Hernameises Busra_gunyuzlu 12+4 de öğrendik bugün canım erkeğe benziyor demişti geçen haftada bugün net gördüki kesin konuştu 😁
-Hlygk Hernameises ben de aynı şekilde kız bekliyoduk kız isimleri düşündük hep oğlumuz olucakmış kısmet olursa ismini de Mehmet Ege koycaz inşaallah
Pamugunannesi1 Hernameises Öncelikle aramıza hoşgeldin 🌸 Bizde oğluşumuzun ismini Egehan koyucaz Allah nasip ederse 🤗