Hernameises Arkadaşlar hepinize merhaba buralarda yeniyim bugün cinsiyet öğrendik oğluşumuz olacak hep kız gibi hissettim isim hazırladım ama erkeğe hazırlıksız yakalandık isim önerisi olanlar paylaşırsa sevinirim :)şimdiden teşekkürler ❣️
Hernameises irem_321 karan çok güzel bir isim ama soyismimiZle tuhaf oluyor 😅😂senin bebişinde sağlıkla gelsin inşallah😍
syazkaannn01 Hernameises 21+1 haftalığız oğluşumuz olacak nasip olursa :) EGEHAN koyacağız inşallah fikir olsun 🐾🐾
Busra_gunyuzlu @syazkaannn01 kaçıncı hafta net oldu sızınkı bana net 13 de erkek dedı bu sekılde resımde verdı https://www.hizliresim.com/hddgo8t bugun 16 olduk kontrol de bacaklarını kapatmış kız olabılır dıyo 🙏😅😅😅😅
Hernameises Busra_gunyuzlu 12+4 de öğrendik bugün canım erkeğe benziyor demişti geçen haftada bugün net gördüki kesin konuştu 😁
syazkaannn01 Busra_gunyuzlu 12 de kız 15 de erkek dedi canım 21 olduk hala erkek 🙈🐾 sağlıklı olsunlar önceliğimiz sonrasıda gönlünden geçen ne ise o olsun inşallah kuzum
Mrymonek Busra_gunyuzlu benim 12 ve 14te erkek dendi 16da ki kontrolumde kapatmıştı bacaklarını ama cinsiyet kesin erkek şuan. Yani her kapattığnda kız diyolar ama erkek dendiyse o daha yüksek ihtimal şuan 22yim :)