Bnm kizima da dr zayif dedi kendim de cok bulantıdan ilk 3 ay zayiflamistim. Sonra dopplere yönlendirdi oradaki dr normal dedi tabi ben o süreçte cok korktum. 2.900 dogdu. Simdi kizim 9 yasinda ve az yesin diye gozune bakiyorm. Rabbim saglik versin kiloyu cok kafaya takmayin bence