Beyzanur_54 canım benim bebeğime doktor gelişme geriliği var diye detaylı ultrasona yönlendirdi, çok şükür hiçte bişeyi yoktu şimdi ise haftasını yakaladı da geçti bile. O yüzden gönlünü rahat tut yemene ilaçlarına dikkat et. Moralini asla hiç bişey için bozma. Ve bol bol bebeğinle konuş. Kendi kendine düzeliyor herşey 🙏🏻