Beyzanur_54 öyle doktorun tepki verwveği kadar bi zayıflık yokkii illede bilinçli doktor diyorum başka bişey demiyorum benim bebeğim de zayıf kan akışından dolayı ama doktorun dediği şey hep kilo önemli değil önmeli olan gelişimi sağlıklı olması der yani beni panikletip aman nr kadar zayıf dese daha çok stres yapıp yiyiemem strea insanı çok etkiliyo çünkü kilo aldırmak içinde muzz kaşar süt yumurta ve bol meyve bide nesguik dene hergün yemeye çalış alır öyle bi gerilik yok yakalar hastasını mrrk etme