MerveDmn Deletedmom05 Memnunum ama hastane değişikliği yapıyor Medicana ya geçiyor bende başka bi doktor arayışı içindeyim
Tubi MerveDmn bende Rengin hanıma gidiyorum çok memnunum canım da sen neden hastahane değişikliği yapıyor diye doktorunu değiştiriyorsun
Osmotikkosmos Demetzgen ben 13. Haftada kanama gecirdim medova da sukran dogru doktorum 3 gun hastanede yattim cok sukur bir sıkıntı yok su an 18 haftaligiz 1.5 aydir sadece lavaboya gidecek sekilde surekli yatiyorum.
Demetzgen Osmotikkosmos çok çok geçmiş olsun sizede😔 çok korkutucu bişey Rabbim birdaha göstermesin İnşaallah bende sürekli dinlenmeye çalışıyorum bakalım 😔 benim doktorumda saide tülin yaman medline hastanesinde
Busraksu MerveDmnadalet hanım.bir değişik evet benimde alttan muayene etti ve canımi çok yaktı kivrandim resmen beni motive etmesi gerekirken bana sen normal doğum falan yapamazsın dedi sinirlerimi alt üst ettiiii🙄🙄