burcuburcu Deletedmom05 evet canım ama ikincide kaygı daha çok oluyo ilkinde daha heyecanlı oluyosun ilk bebek ilk hamilelik göbeğim çıkıvak diye seviniyosun filan 😄 ikinci daha zor sanki
Demetzgen Osmotikkosmos çok çok geçmiş olsun sizede😔 çok korkutucu bişey Rabbim birdaha göstermesin İnşaallah bende sürekli dinlenmeye çalışıyorum bakalım 😔 benim doktorumda saide tülin yaman medline hastanesinde
Demetzgen Deletedmom05 doktor saide tülin yamana gidiyorum medline hastnesinde çok memnunum tavsiye ederim arkadaşlar💕 sıkıntı stres belkide üşütmeden dolayı olabiliyomuş bir gece tedavi gördüm şimdi iyiyz çok şükür🙏🏻
Tubi MerveDmn bende Rengin hanıma gidiyorum çok memnunum canım da sen neden hastahane değişikliği yapıyor diye doktorunu değiştiriyorsun
KbraKoc Merhabalar bende Konyalı değilim ama burda yaşıyorum eşim Konyalı bizde 35+5 olduk inşallah hepimiz sağ Salim alırız evlatlarımızı kucağımıza 🙏🏻
Esranur Bende ozel selcukluda hikmet karabacaga gidiyorum yarin randevum var insallah cinsiyetimiz belli olur 12+4 olduk😍😍