Neseli5 El_Ay1608 evet canım yerleştirmeye çalışıyor kafayı dedi, bakalım korkuyorum da açıkçası baskıdan birşey olacak diye ama Allahım korusun daha vaktimiz var 🤲🤲
Duygus97 benaslindayohum merhaba seninle daha önce de konuşmuştuk ben de 33+2 yim erken doğum riskim vardı benimde. Açılma için alttan mı baktılar nasıl anlaşılıyor acaba. Çünkü Allah korusun enfeksiyona falan sebep olabiliyormuş doktorum bana senin kasılmaların açılma yapmaz dedi ama içimde kuşku var
benaslindayohum Duygus97 evet kuzum alttan muayene yapti ebe ve ister istemez koyu kan geliyor durttukleri icin ☹ bi risk durumu olmadikca yaptirma, ben mecbur bugun yaptırdım dik bile duramiyorum o kdar kötüyüm yarinda fakulteye gidicem kontrollu oldugum yere
Duygus97 benaslindayohum valla benim de kasılmalarım olduğu için belki bana da yaparlar sürekli hastaneye gidip geliyorum zaten. Ağrılarım dan dolayı. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin şu günler geçsin gitsin artık her an doğdu doğacak diye korkuyorum 😒 benim rahim azğıma bakıyor doktor açılma olsa görür mü bilmiyorum artık. Sana da cok geçmiş olsun inşallah öyle o durumda kalır daha fazla açılmaz zamanı gelmeden 🤲🏻
benaslindayohum Duygus97 bana artik alttan uzunluga bakma grregi duymuyorlar ama oyle de baksa gorurler illa rhimde incelme aciklik var mi diye hastahnede yattgim zamanda rahim uzamis ama aciklik var demislerdi zaten de hic kapanmamis demek ki
Duygus97 benaslindayohum hımm anladım ama demekki o açıklıkta kalmış iyi en azından daha da açılmamış. İnşallah şöyle 38 E kadar falan kalır ben de 34 ü bekliyorum sabırla 🤲🏻 ciğer geliştirici yaptırdım sen yaptırmış mıydın
Duygus97 benaslindayohum zaten vurulanlrın da hepsinin vucudu kabul etmiyormuş her türlü Allaha emanet yavrularımız 🤲🏻
asyamm59 Neseli5 benimde 32+1 de kahve lekelenmem oldu nst de sancı çıkmadı son aylarda normal lekelenme dedi. Kırmızı olmadıktan sonra korkma dedi. Ama şu 2 gündür psikolojikte ki etkilendim bilmiyorum ama ayakta çok kalamıyorum yürürken bile zorlanıyorum. Bi baskı oluşuyo alt karnımda kasıklarımda
Neseli5 asyamm59 bol bol dinlen canım, ben öyle yapıyorum, Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲
merve_yldz51 El_Ay1608 Aynı durumdan şu an hastanede yatmaktayım. Gebelik kolestazı tanısı kondu karaciğer enzimleri yükseliyor
El_Ay1608 merve_yldz51 sende de kasiyinca icinden su cikiyordumu? Ben simdilik ilac yazdi doktorum 1 haftaligina onu kullaniyorum
Krtalzyn El_Ay1608 32 haftalık olduk bizde mide yanması ve nefes alamamak en büyük sorunum sanırım doktorda brbeğin çok saçlı diyo doğunca kuaföre götür direk diyo 😄halk arasında mide yanması çok olnın saççı çok olurmuş derler dedim gülüyo bebeğin baya saçlı diyip ultrasonda saçlarını gösterdi 😄
HavvaMerve El_Ay1608 31 haftadan selamlar 🙋🏻♀️☺️ Hafif arada tatlı tatlı kaşıntılarım benimde var şu üç gündür aşırı ayak yanmam var 🤦🏻♀️ Ama buna da çok şükür 💃🏻🥰
Naz_01 El_Ay1608 31. Haftamdayım kaşıntı değilde sabahları uyandığımda ayağımın altında ağrı hissediyorum bi 10dk sonra geçiyor .birde göğsümde iki gündür ani ağrı girip çıkıyor