El_Ay1608 32+3 haftamdayim ellerimde ve ayaklarimda geceler en cok da kasinti oluyor, alerji gibi. Sizde durumlar ne? Aranizda boyle olan var mi? Ya baska bi problem🤔🙄
benaslindayohum El_Ay1608 kaşıntim yok ama geçmeyen bel agrim var 🙄 bugun doktora gittim nstye girdim sanci yok ama 1.5 cm acilma var yatmaya devam 33+1iz daha ☹
Canananannan El_Ay1608 göğüs lerim ve karnım kaşınıyor bel ağrısı kasık ağrısı uykusuzluk mide yanması gece bebeğin daha da çoğalan tekmeleri :) şimdilik bunlar cnm 😇😂
Deniz95 El_Ay1608 el ayak kaşıntısı olunca kolestazdan şüpheleniyorlar doktorunuza söyledniz mi? Benim vücudumun her yeri kaşınıyor ama el ayak kaşıntım yoktı
El_Ay1608 defnes_mom o bende de daha önceler oluyordu oda sütlenip, büyüdükleri icin bepanten ya da badem yaği kullandim kecti
Duygus97 benaslindayohum merhaba seninle daha önce de konuşmuştuk ben de 33+2 yim erken doğum riskim vardı benimde. Açılma için alttan mı baktılar nasıl anlaşılıyor acaba. Çünkü Allah korusun enfeksiyona falan sebep olabiliyormuş doktorum bana senin kasılmaların açılma yapmaz dedi ama içimde kuşku var
El_Ay1608 Canananannan o kasinmalarin karnin, ve göğüslerin büyüdüğü icin oluşuyor normal. Belde ve kasikta olan agrilar bende de baya coğaldi vakit yakinlastikca olucakmis boyle. Mide yanmasi onceler vardi artik yok ama tekmeler gercekten geceleri uyumama zorluk yaratiyor, ama ayni zamanda annelik hissimi oyatiyor😍👶🏻💙
asyamm59 Kasıklarımda baskı hissediyorum ben özellikle de yürürken 32+4 benimde. Hareketlerim ağırlaştı. Ellerimde ağrı ve uyuşukluk var. Ama en çok rahatsız eden kasıklarımda olan baskı. Sizlerde de var mı bu durum. Korkuyorum Bi şey mi olcak diye
El_Ay1608 asyamm59 evet bende cok agirlastim, halsiz oluyorum her gun biraz daha. Karnimin icinde agrilar oluyor bazen,bacaklarimda da agrilar olustu. Elim,ayagim, yüzüm bile sisti🤥☹
El_Ay1608 El_Ay1608 asyamm59 korkucak bisey digil bence bende de oldugu icin dogum yakalstikca boyle olucak dedi dun doktorum
Neseli5 asyamm59 benimde vajinaya baskı var 3 gündür 33+3 haftalığız, bende korkuyorum doktor kafasını yerleştiriyor dedi nst ye girdim sancım çıkmadı
Anne18 El_Ay1608 benim öyleydi 31 haftalık gebelik zehirlenmesi ile doğum yaptım kaşıntı iyi değil dir
El_Ay1608 Neseli5 bende dün nstye gittim agrim vardi diye banada aynen öyle söyledi bebek son duruş pozisyonunu aliyormuş ondan oluyor
asyamm59 Neseli5 benimde 32+1 de kahve lekelenmem oldu nst de sancı çıkmadı son aylarda normal lekelenme dedi. Kırmızı olmadıktan sonra korkma dedi. Ama şu 2 gündür psikolojikte ki etkilendim bilmiyorum ama ayakta çok kalamıyorum yürürken bile zorlanıyorum. Bi baskı oluşuyo alt karnımda kasıklarımda
aslihangacal El_Ay1608 benim son birkaç gündür kasıklarımda inanılmaz bir kaşıntı var kendimi parçalıycam nerdeyse Havaların ısınmasından mıdır bilemedim 🤦🏻♀️
Neseli5 El_Ay1608 evet canım yerleştirmeye çalışıyor kafayı dedi, bakalım korkuyorum da açıkçası baskıdan birşey olacak diye ama Allahım korusun daha vaktimiz var 🤲🤲