Melisa23 Ben şu an 4. Haftayı tamamlayacağim ilk hamileliğim de 2. Aydan sonra başlamıştı bulantı, kusma, yemek kokusu filan. Ama 1 haftadır bulantı ve koku sorunum var aşırı olarak. Kusmalar da başladı az ama daha. Biraz zor bir süreç oluyo. Bulantısı olmayan arkadaşlar tadını çıkarın 🤗