Melisa23 6.haftamda başladı. Kokan herşey midemi bulandırıyordu, aklıma gelince ya da adını anınca bile kusuyordu . 13.haftamdayım, çok şükür 1 haftadır kusmuyorum. Ama bulantım oluyor arada (ilaca devam ediyorum). Hala yemek yemeye başlamadım🙄
Belki haftaya biraz daha rahatlarım🙏🏼
Herkeste bulantı olacak diye birşey yok. Umarım sizin olmaz 🌸