Melisa23 Günaydın hanımlar şuan 5 haftama girdim ama kusma gibi hiç bir sorunum yok allaha şükür sizce kaçıncı haftada baslar mide bulantısı?
Arfe Melisa23 bende bugun 9 haftalık olduk. Hıc bulantı falan olmadı cok şükür iyi gecıyo yanı seninle öle geçer inşallah🥰
Nurkose03 Melisa23 inşallah başlamaz diye dua et bence 😁 ben ikiz olmalarına rağmen 3. Ayımdayım 4 kilo vermişim. Çok zor
Eminetr Melisa23 benim ilk 2 ayda olmadı sonra birden arttı şu an 16+4 oldum çok zor inşallah başlamaz 🙏🏻
Melisa23 Nurkose03 ay ne güzel ikizlerin mi olacak kaçıncı haftada belli oluyor ikiz olacagi? Geçmiş olsun bu arada
Serappp14 Melisa23 benım 7. Haftada basladı tüm belirtiler hala devam edıyor dıgerlerı gibi kılo vermek yerıne bıde kılo alsm sorun bendemı anlamadm🥶
Tugbageyik Melisa23 6 haftada başladı 14 haftaya kadar sürdü felekat kötüydü 10 kilo birden verdim doktorum yatış yaptı
Duygu8989 Melisa23 merhaba 8 haftadan sonra baslıyor ben 16.haftamdayım hala azar azar devam edıyor bi an once gecsın istıyorum😒
hepoyleolurzaten Duygu8989 eğer azalmaya başladıysa yakın zamanda tamamen gececek demektir hiç merak etmeyin 🥰
hepoyleolurzaten Melisa23 benim 5.hafta da koku hassasiyeti, 6.haftada da kusmalarım başlamıştı. Doktorum 12.haftada geçecek demişti ve gercekten 12.hafta da bi anda kesildi.
Melisa23 hepoyleolurzaten benim allaha şükür hiç bir şikayetim yok sadece arada karnim ağrıyor o kadar
hepoyleolurzaten Melisa23 İnşallah bulantınız hiç olmaz 🤲🏻 Kasık ve karın ağrısı normal diye biliyorum benimde o haftalarda ağrılarım oluyordu ara ara
deno1 Melisa23 5 haftadayım bende hiçbir belirti yok bir iki defa bulantı hissi geldi durdu kendimi az bisey yorsam hemen bel agrisi tutar okadar sanki hamile değilmişim gibiyim 😊 kalp atisi için nezaman gideceksin canim
Melisa23 deno1 hahha ay ne tesadüf aynı şeyleri bende yaşıyorum dedigin gibi sanki hiç hamile degilmissiz gibi bu benim ilk hamileliğim çok heyecanlıyım 2 3 hafta sonra yine gideceğim doktora belki ozaman kalp atışını duyarım
Gokyz123 deno1 ben de sizin gibiyim. 6+4 görünüyor şu an ama hiç belirtim yok. Belirti yaşayanların aksine midem bulansa da hamile olduğumu anlasam istiyorum. Bu şekilde daha çok korkuyorum çünkü 😂