busranr06 Cilekkz-22 valla ben ilk hamile kaldıgımda aradılar teyit ettiler o kadar🤷🏻♀️Burda mı anormallik var acaba ya
Cilekkz-22 busranr06 😄 kaç haftalıksın hamilelik bildirimi sonrası şu haftada gel buda randevu kağıdın diyo geldiğinde aşı olcaksın diyolar o kadar ben aşılarımı oldum gitmeyi bıraktım 😄
Cilekkz-22 Suleasyaa bana hiç tahlil yapmadılar şimdiye kadar 😄😄 gittiğimde kilo tansiyon kalp atışına bakıyolar gönderiyolar boşuna riske giriyoruz virüs var sonuçta
Cilekkz-22 Zezeeeyyldrm benim zaten zamanım gelince doktorum tüm tahlillerimi yaptırıyor sağlık ocağı sadece kilo tansiyon bakıyo
busranr06 Cilekkz-22 14 haftayız bilmiyorum canım valla neyse çok yakın değil zaten aramasınlar daha iyi 😆
Cilekkz-22 butterfly_ ben sağlık ocağına gidince hemşirenin yanına gidiyorum aşı gerekiyosa aşı oluyorum gerekmiyosa kilo tansiyon batırıp çıkıyorum ama bu seferkinde aşılarım bittiği için gitmedim
butterfly_ Cilekkz-22 beni her ay doktor görüyor mutlaka tahlilde yapıyor demek ki her yer farklı çalışıyor :)
hepoyleolurzaten Cilekkz-22 Sadece ilk zaman kan vermek için gitmiştim birde aşı için onun dışında ebe hemşiremizle telefonla haberleşiyoruz. Kilo, hafta, tansiyon ve kullanılan vitamin ya da ilaçların takibini bu şekilde yapıyor
hepoyleolurzaten Cilekkz-22 yok bende test yaptırmadım ilk gebelik testinden sonra kan verip hcg baktırmak için gitmiştim kan vermeye 😊
Cilekkz-22 hepoyleolurzaten ben gecikince direk hastaneye gittiğim için sağlık ocağında hiç kan vermedim zaten kanı beklettikleri için de doğru sonuç vermeyebiliyo bazen
Aysnn3705 Cilekkz-22 Bn 7 haftalıkken bildirmiştim sağlık ocağına gebeliğimi şimdiye kdar da hiç aranmadım bugün aradılar tetonoz aşısı ve kan tahlili için çağırdılar bide bana bize gebeliğinizi bildirmemişsiniz diolar kendi takipsizliklerini bana yüklüolar
Cilekkz-22 YuvarlanamayanPandaa benimkide kan tahlil istemiyo sadece kalp atışı tansiyon kilo bakıyo eğer aşı varsa aşı yapıyo
Gnssc Cilekkz-22 bana mümkün olduğunca gelme buraya diyor hemsire pandemiden dolayı. Önemli birsey oldugunda çağırıyor aşı vs. Ilaclarim bittiginde mesaj atıyorum aile hekimine yazdırıp reçete numarasını yolluyor o derece 😂
hepoyleolurzaten Cilekkz-22 sağlık ocağınız iyiyse hemşireyle sadece telefonla haberleşin bence bu salgın zamanında ne kadar az gidilirse o kadar iyi zaten aşılarınız da bitmiş sanırım 🥰