Cilekkz-22 YuvarlanamayanPandaa benimkide kan tahlil istemiyo sadece kalp atışı tansiyon kilo bakıyo eğer aşı varsa aşı yapıyo
hepoyleolurzaten Cilekkz-22 sağlık ocağınız iyiyse hemşireyle sadece telefonla haberleşin bence bu salgın zamanında ne kadar az gidilirse o kadar iyi zaten aşılarınız da bitmiş sanırım 🥰
Cilekkz-22 hepoyleolurzaten iletişim numarası vs. Vermediler ki 🤷♀️ evet bitti aşılarım 2 tetanoz oldum sadece
hepoyleolurzaten Cilekkz-22 yahu hamişleri de düşünmeleri gerekiyor şu salgın durumunda 🤷🏻♀️ eğer yolunuz düşerse siz isteyin ben başından beri ilaçlarımı bile uzaktan yazdırıyorum
leyla_ok Cilekkz-22 Sadece 1 kez gittim.Onun hariçi hep hastane.Zaten düzenli gidiyorum tahlillerim yapılıyor.Aşımıda hastanede olacağım.İlla gelin diyor da yok yani bir anlamı çünkü bütün işlemi hastanede yaptırıyorum.🤷🏻♀️
butterfly_ Cilekkz-22 beni her ay doktor görüyor mutlaka tahlilde yapıyor demek ki her yer farklı çalışıyor :)
Susamtanem2 Cilekkz-22 gitmiyorum 21 haftalık oldum cagirmadilad keşke zahmet edip cagirsalar geçen kendim gidip sordum tetenoz aşısı vurdular haftaya gidip kan değerlerine baktırmak istiyorum
Susamtanem2 Cilekkz-22 Dr um da 1.5 aydır raporluydu başka Dr a gittim o da istemedi bilmiyorum 21 haftaya kadar sadece 1 kez kan değerlerine bakıldı bir de ikili tarama zamanı kan verdim
Duygucnr Cilekkz-22 7. Gunde tekrar aliyorlar ama gecikme gecikince alinan kan dogru sonuc vermiyormus sonra tekrar cagiriyolarmis falan bir suru angarya