Sağlık ocağındaki ebe ayda bir kere arıyor kilomu soruyor bir sıkıntım olup olmadığını soruyor.eklenen ilaç vs var mi diye soruyor sadece. Pamdemiden dolayı kalabalığa girip kendini riske atma diyor gelmene gerek yok diyor
.Gittiğim doktor arada tahlil vs ister ise gidip sağlık ocağında veriyoruz.Onda da önceden arayip ebe yi bilgilendiriyorum varamadan barkod vs hazırlayıp hemen kapıdan alıp gönderiyor. Sonuçları da arayip telefon ile bilgilendiriyor